7 July 2011

Me in Hair 俺の髪

Many of you who look at this blog maybe have known me a long time to see all the odd haircuts I do when I'm bored. Or some of you known me only a year or two so only think I have a shaved head. Some of your might not even know me, so I guess thanks for reading to you.

このブログ見てる人達は俺がほとんどボ―ズだと思うてるでしょー?まあーめんどいからほとんどボーズです。けどモヒカン、一回パーマもしました。人生でまず何でも一回して経験していいと思いよー!
17years old
17years

18years

18years
18years










友達TRIPがデサインしてくれた。


今のパリ


Basically variations of a skin head and Mohawk's! and a very spontaneous. Gotta try everything at least once right?

デビド ベッカームはちょっとやりすぎでしょ? こちらです

Paris

2 comments:

  1. いろんな髪の毛スタイルをやってるよね~
    今のパリはかっこいいと思う☆彡

    ReplyDelete
  2. パリはやっぱりボーズが一番似合うよ!今度俺のこと紹介してよ笑

    ReplyDelete